Pages

Kek tema merah jambu

SELAMAT PENGANTIN BARU, 
MOGA BERBAHAGIA SELAMANYA HINGGA KE AKHIR HAYAT

Tanggal 5hb Oktober 2013, tarikh pernikahan adik saya, Nurul Nadhirah Abdul Ghafar dengan pasangannya Sharifudin Murad. Hhmmm dah pun berumahtangga adik saya sorang ni. Teringat dulu masa majlis pernikahan saya dulu, umurnya sekitar 5 tahun, menjadi flower girl saya dengan gaun merah jambu. Tak sangka sampai dewasa dia sendiri nak menikah pun masih memilih warna merah jambu. Peminat tegar warna merah jambu....hehe



Oleh kerana adik saya sendiri yang kawin jadi memang wajib sangatla saya yang menyediakan kek, kan? hehe. Okey jadi saya telah membayangkan sebuah meja yang akan diletakkan lollipop cookies, kek 2 tingkat dan juga cupcake yang kesemuanya bertemakan warna merah jambu..... huhuhu.

Kata orang bila kita berangan baru datang impian, seterusnya menjadi cita-cita dan akhirnya in shaa allah akan terlaksana. Jadi begitulah juga saya....puas saya membayangkan dengan memikirkan kemampuan diri untuk menyediakannya almaklumlah ada banyak lagi kerja lain yang perlu saya siapkan juga. Ni baru adik yang kahwin, tak taulah nanti kalau anak sendiri yang kahwin. harap waktu itu saya masih kuat dan sihat bertenaga, bolehlah saya sediakan untuk anak sendiri pula..



kek pink ombre velvet..... 

akhirnya setelah semalaman tak tidur....







cupcake red velvet dengan creamcheese frosting








cookies yang sempat saya sediakan juga......


No comments:

Post a Comment