Pages

Hari jadi Suami 2013


Selamat Hari Jadi  buat suami tercinta, semoga panjang usia, murah rezeki, sihat tubuh badan, hidup diberkati dan senantiasa berada dibawah lindunganNya. Aamiin....kami semua sayang Papa.

Sambutan hari lahir suami, seperti biasa hanya kami sekeluarga sahaja yang akan meraikannya. Sebetulnya telah berlalu tapi pada tarikh tersebut kebetulan saya sibuk dengan persiapan kek perkahwinan adik saya, jadi waktu itu saya hanya berkesempatan menyediakan pavlova sahaja untuknya. Tapi hari ini saya tunaikan kebiasaan saya menyediakan kek untuk anggota keluarga yang menyambut hari lahir.... juz for you, on your day....hehe

Dan saya telah menyediakan Checkered Rainbow Cake...... dulu dah pernah buat  pada hari lahir Danial dan juga pada hari raya tahun 2012.



Ini memang mengejutkan buat suami saya kerana dia benar-benar tidak menyangka akan ada kek khas buatnya...yelah tarikhnya dah berlalu. Jadi kejutan untuknya menjadi...hehe. Pulang saja dari kerja dia terus bertanya tempahan dari siapa? Bila saya kata tempahan dari En. Saiful...kening nya agak berkerut sedikit dan kemudian senyum sinis mengejek saya.....huhu malu lah tu. 


Takpalah.... saya tunggu dia sudah mandi dan solat, terus kami makan bersama. Hidangan malam itu simple saja, kek bersama pan mee serta air limau serai pudina. Cukuplah untuk sajian waktu malam. Apa pun tertunai sudah hajat untuk membuat kek hari lahir buat suami saya., alhamdulillah...a


Beginilah rupa isi dalam kek tersebut. Menarik tak???



Alhamdulillah suami saya sangat menggemarinya dan itu yang paling penting. Walau pun tiada majlis besar-besaran tapi cukup bermakna buat kami sekeluarga dan begitulah resminya sambutan hari jadi dalam keluarga kecil kami. Hanya kami ......


















No comments:

Post a Comment